"Fastima Marcin Wajda"
ul. Obornicka 346c
60-689 Poznań
ZWROT LUB WYMIANA
Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34, ust. 2 i art. 35.
Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
1. W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:
- wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
- wymieniane lub zwracane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania
- do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu
- Przesyłkę prosimy wysłać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki
- w przypadku wymiany na inny rozmiar koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!
- karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty
2. W przypadku sprzedaży niekonsumenckiej istnieje możliwość wymiany zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:
- wymiana następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
- wymieniane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania
- do wymienianego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu
- W przypadku gdy Kupujący zrezygnuje z możliwości darmowej wysyłki wymiany, koszt dostarczenia obuwia do sprzedawcy ponosi we własnym zakresie.
- w przypadku wymiany koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!
- karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty.
3. W przypadku odesłania zwracanych butów na własny koszt, paczkę z wymienianym/zwracanym obuwiem należy odesłać tylko i wyłącznie na adres podany poniżej (adres widnieje również na formularzu zwrotu/wymiany dołączanym do zamówień). Przesyłka powinna zawierać:
- zakupione obuwie,
- oryginalny karton,
- oryginał dowodu zakupu (paragonu) wraz informacją kto odsyła paczkę i w jakim celu. Rekomendowana przez nas forma to wypełniony formularz dołączony do otrzymanego zamówienia.
Zwroty wysyłane bez informacji kto odsyła paczkę i w jakim celu nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych umożliwiających jej identyfikację. Paczki wysłane na inny adres niż podany niżej nie są odbierane i wracają do Nadawcy, powodując niepotrzebnie dodatkowe koszty.
4. Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu obuwia kupujący ma 3 miesiące na określenie na co chce wymienić odesłany towar. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni
5. Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot:
"Fastima Marcin Wajda"
ul. Obornicka 346c
60-689 Poznań
Uwaga! Wysłanie przesyłki na inny adres niż wyżej wymieniony (w tym na ul. Promienistą) wiąże się ze znacznym opóźnieniem w wymianie/zwrocie (ok 2 tygodni) obuwia lub może narazić Państwa na dodatkowe koszty związane z nieodebraniem przez nas przesyłki i zwrotem do adresata. Zdarzało się też, że paczki wysłane na inny adres niż Kopanina 54/56 ginęły. Jeżeli paczka nie trafia do naszej siedziby to nie jesteśmy w stanie odpowiadać za takie przesyłki. Ewentualne reklamacje należy wtedy wyjaśniać z pocztą lub innym przewoźnikiem.