1. Sposoby płatności

Preferowanym przez nas sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe.

Dla naszych klientów udostępniamy również możliwość zapłacenia poprzez portal DotPay (obsługa szybkich przelewów) oraz SIX Payments (płatności kartami kredytowymi), PayPal oraz przy odbiorze (tzw. paczki pobraniowe).

Dla przedpłat realizowanych przez portale DotPay, SIX Payments, PayPal doliczamy do całości zamówienia prowizję uzależnioną od operatora i metody płatności. Szczegóły dla konkretnych form płatności dostępne są podczas składania zamówienia i wynoszą od 0,5% dla przelewów z części banków, poprzez 0,8% na przelewy przy użyciu kart i 1,1% za przelewy realizowane za pomocą innych banków.

Dla przedpłat realizowanych przez portale Przelewy24, PayU, PayPal doliczamy do całości zamówienia prowizję w wysokości 2 % jego wartości (jednak nie mniej niż 2 zł).

Prosimy o wpłaty zaraz po zamówieniu obuwia. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty za zamówienie po upływie tego terminu, zastrzegamy sobie możliwość jego anulowania.

W tytule przelewu prosimy podać tylko numer zamówienia (znajduje się on w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia).

2.  Wysyłka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy wysyłkę GRATIS Kurierem Ruchu z odbiorem w wybranej placówce kiosku Ruchu.

Z uwagi na gwarancję szybkości i jakości dostawy, standardowo towar wysyłamy kurierem Poczty Polskiej.

Kupujący przy składaniu zamówienia wybiera sposób dostawy oraz płatności.

CENNIK DOSTAW - (podczas składania zamówienia, aktualna cena wysyłki dodatkowo pojawia się w koszyku i jest doliczana do kwoty zamówienia)

nowy cennik

Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w godzinach 10:00 - 15:00, dlatego prosimy o podanie adresu dostawy, pod którym będą mogli Państwo odebrać przesyłkę.

Po dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu przesyłka czeka na odbiór 2 dni, potem przez kolejne 11 dni jest do odebrania z najbliższej filii firmy InPost, dlatego osoby nie mające pewności, czy zdążą w ciągu 2 dni odebrać paczkę z wybranego Paczkomatu prosimy o skorzystanie z alternatywnych form wysyłki celem uniknięcia nieporozumień.

Przesyłki pobraniowe


Zamówienia złożone w sklepie CoZaButy.pl z wybraną opcją przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej DPD są przez nas potwierdzane telefoniczne. W trosce o dobro naszych klientów nie wysyłamy paczek pobraniowych bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego.

Każde zamówienie w naszym sklepie jest umową kupna-sprzedaży. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską lub firmę kurierską do nas, zostają Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami (koszt przesyłki do adresta + zwrot do nadawcy). W przypadku braku chęci uregulowania takiej kwoty sprawa zostanie skierowana na drogę cywilno-prawną

Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password